10 Kerja Mudah Yang Budak U Boleh Buat Bila Tak Ada Duit Belanja

Assalamualaikum.... last week, aku ada terbaca kes budak U yang terkoyak usus gara-gara tahan lapar dek kerana duit tak ada nak beli makanan. Dan dan tu gak la aku teringat kat adik aku kat UKM. Terus aku forward story tu kat dia...sedih sangat rasanya ...sedih weh.

Semalam, bila aku scroll  newsfeed facebook, aku terjumpa status ni daripada Khairul Hakimin Muhammad

Semoga boleh jadi panduan untuk adik-adik kat IPT ......korang zaman sekarang nih sangat beruntung, dengan dunia teknologi sekarang ni, InshaAllah mudah sangat setakat nak cari RM10-RM20 sehari...... >> bisnes online.

Ok, ni hakak share untuk rujukan korang...terima kasih Khairul Hakimin Muhammad atas usaha anda untuk bantu adik-adik kita kat IPT sana.











Semoga Berjaya !!


3 Comments

  1. bagusss... yg salin nota tuu yg ditargt.. ahahahha thankss for sharing. jom singgah blogsaya . cuci mataa http://wanieseuk.blogspot.com/2016/01/songket-sarawak-preview-part-2.html

    ReplyDelete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa