Frame DIY Kaison Menghiasi Bilik Anak-Anak

  Ni frame DIY Kaison berharga RM 5.90 sahaja.. ada 10pcs frame kadbod + tali guni + penyepit colorful.

Jumaat lepas aku pergi Kaison Sunway Putra Mall, depan PWTC tu...


Tempat terapi diri...lebih baik dari spa. Kihkihkihkih....

Ada lah beberapa barang yang aku beli. Antaranya

Paper bag
Buku nota
Frame DIY
Frame gambar
Live.Love.Laugh ~ mini vase

Aku print gambar kat kertas A4 putih biasa tu jer. Agak2 la saiz yang boleh masuk frame tu kan..hehhe..
Deco bajet lah katakan.. (^__^) 

Bagi mak-mak yang busy cam aku, memang tak berkesempatan nak buat sendiri dari A to Z... mujur lah ada Kaison ni ha, sediakan hiasan2 yang mampu beli oleh semua orang..

so, tak ada alasan la kan tak mampu nak hias rumah cantik-cantik, ye tak?


4 Comments

  1. eh eh samalahh heheh saya tak pakai lagi. beli kat kaison setia alam konon2 nak deco bilik jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh, seronok..next month birthday anak sulung, boleh deco2 guna frame kadbod ni jugak... (^___^)

      Delete
  2. Kita beli ni kt DIY..Ada gak...tp x ingat rega brp

    ReplyDelete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa