Restoran Masakan Thai Sedap di Gombak



Ni je gambar yg aku sempat snap...sebelah tangan snap pic, sebelah tangan lagi aku dukung Humayraa...jamu mata apa yg ada je la....tapiiiii....yang pasti restoran ni paling aku suka kat Gombak...yeeehhhaaa...highly recommended bg pencinta Thai food cam aku...hehhehe

Nama restoran ni, Wira Seafood...actually aku dah biasa menjamu selera kat sini masa.zaman aku bujang lagi..masa tu aku menyewa di taman sri gombak,.sekali ngn cousin aku, Mira..











Aku tau, pic yg aku snap ni tak berapa menggairahkan korang kan untuk pegi sana...kalo buat promosi ngn pic2 yg ada nih, memang GAGAL...hahahahaha..

Apa pon, kpd peminat Thai Food, pegii lah cuba..memang sedap hingga menjilat tapak kaki.... (hoverrrrrrrrrr.....)

Restoran ni tersorok sikit..korang yg tak.bape familiar kawasan Taman Sri Gombak, memang akan sesat dulu..hehehhe..

Terletak ke dalam sikit, belakang kawasan perumahan Taman Bolton...kat area bank, sen heng...haa, situ lah..

arghhhh, susah betol nak explain..hahahahah......

Korang terjah je laaaa...tanya orang.kat situ..sure jupe punya...

Bye....

0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa