Part 3 : Masa Dah Tiba, Berangkat Ke Istanbul/Umrah

tibalah masa berangkat ke Istanbul..8 beradik semua turun dan nak hantar ayah ke KLIA.semangat seme yea...
oleh sebab nak bawak adik-adik berjalan-jalan makan angin, kitorang decide nak naik ERL sahaja. Putrajaya Sentral pun dekat jer dari rumah aku.lebih kurang 5 minit menaiki kereta. lagipun kadar bayaran parking kereta di sana tak mahal sangat.



moment yang paling bahagia ..Alhamdulillah!
*tengah tunggu ERL daaa... *

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
setiba di KLIA, terus menuju ke tingkat 5, tempat grup Shaklee berkumpul....masa tu Maghrib, so cargas cari surau pulak.....dannnnn jauh giler surau kat KLIA tau..penat aku berjalan, dah la badan tak berapa sihat...huhuhuu..redah je la..
tapi yang pasti, memang lenguh la berjalan, lagi pulak aku dukung si Humayraa...*pitams*
.
.
.
.
.
.
.
.
layan je la kitorang bergambar kenangan yea..hihihi...




sesi taklimat dan doa



serius happy aku tengok gambar ayah...walaupun riak wajah ayah tak menunjukkan yang dia terrrsangat happy sebab berpeluang ke Tanah Suci, tapi jauh disudut hati ayah, aku tahu, ayah rasa macam nak melompat kegembiraan...hehehehehhe...
Alhamdulillah, syukur, melalui bisnes Shaklee, aku berpeluang beri tiket tu kpd ayah...InshaAllah, next trip, aku nak bawak mak dan ayah bersama-sama....

ini Sapinah, salah seorang downlines cum rakan kongsi bisnes yang datang dr kelantan utk hantar mak dia ke KLIA, join trip Istanbul/Umrah Shaklee....
happy for u dear...

ini pulak kakak sidelines aku yang dikasihi sokmo..hehehehe...Master Farina yang gojes..pun sama jugak tujuan kami, datang hantar parents . hikhikhikhik


ok, masa dah time...nak bertolak dah..tata ayah...jaga diri tau kat tempat orang..hikhikhik...
tetiba mengalir air mata aku waktu nih..sebak, !!


0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa