Tertonton Star Wars Tanpa Sengaja

ramai orang tengah kecoh giler gempak pasal movie omputih yang satu ni...Star Wars..bagi aku, tak la excited sangat sebab aku tak pernah pon tengok Star Wars yang sebelum ni...

so, macam angin lalu je la kalau ada cerita yang sampai kat telinga..

Star Wars vs Dilwale

dua movie ni tengah glamorous de amor sekarang...

yang aku lebih teruja nak tengok, Dilwale la...sebab Kajol yang makin comel walaupun dah 20 tahun berlalu...

tapi aku pendamkan aje la niat aku tu sebab aku tau, kalau ajak husband aku terjah panggung kerana Dilwale, konpem kene tolak mentah-mentah...sama kes sebelum ni bila aku ajak dia tengok cerita animasi dan ajak dia ke pesta flora kat Putrajaya.... lepas tu, aku dah malas nak mengajak dia lagi..hahahahha (merajuk ke bo layan?) ....

dannn, bagai orang mengantuk disorong bantal, tetiba husband aku ajak tengok Dilwale...oh my god.rezeki apakah?? aku dengan kereknya, hurmm ok...tapi dalam hati, melonjak kegirangan macam kucing dapat sekor tikus bersaiz gergasi...hahahah

dengan muka selamba badak tanpa perasaan...., lepas balik dari majlis akikah kawan husband aku, kitorang terus ke Alamanda...tapi sayang 1000x sayang, tiket almost full.yang ada pun, seat depan...memang tak la kan.....melangut je dari bawah, lenguh leher weh..
so, kitorang decide tengok malam esoknya jer..midnight movie....

dan untuk hari ni, husband aku ajak tengok Star Wars....ok la, layannn..
actually, nak anak2 aku berhibur jugak sebenarnya......lepak2 spend quality time bersama family la orang kata...hahhahha
kitorang ambik tiket malam...so, balik rumah dulu lah..rehat..malamnya, nak berjaga lak...

ni kali pertama aku masuk panggung wayang selepas lahirkan Auni, 4 tahun lalu..... so, berbeza sangat bila masuk this time, bersama anak2....im happy...yes, im happy...bahagia InshaAllah....heheheh.

Star Wars?? best ke tak?? aku.malas nak ulas pepanjang, tapi bagi pendapat aku, movie ni best jugak layan walaupun ko bulan peminat Star Wars...

enjoy gak laa...

anak2?? Humayraa lena selena2nya...Onnee lak, asyik makan je...2x husband aku keluar masuk panggung sebab nak beli nugget...hahahahah.....

3 Comments

  1. Seronok sesekali layan wayang dengan family.. lama juga tak g tgk wayang sejak de anak kecil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun sama..ni pertama kali tengok sejak ada anak....hihihi

      Delete
    2. saya pun sama..ni pertama kali tengok sejak ada anak....hihihi

      Delete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa