Berjaya Buka Akaun ASB Anak


Pastikan korang cukup dokumen sebelum ke bank atau pejabat pos untuk buka akaun ASB. Kalau tak, susah nak setel cepat.


Alhamdulillah, setel jugak urusan aku nak buka akaun ASB untuk anak-anak... 3x aku pergi ke pejabat pos, baru lah setel,....kali ke-2 pergi, still tak dapat buat sebab aku tak bawak surat beranak asal budak-budak nih...*lupa* hihihi

dah malas nak tangguh lagi, aku pergi je la ambik semula surat beranak dan pergi lagi sekali ke pejabat pos.

SIAP !!

lega satu urusan anak-anak untuk hari ni...

No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa