[TEMPAHAN BLOG] : Tempahan Blog Daripada Kak Elly Untuk Bisnes Cuckoo


FULL VIEW BLOG boleh tengok sini > Mommy Cuckoo

Assalamualaikum & Hi!

Entry kali ni saya nak share blog kawan saya, Kak Elly. Dia mintak buatkan blog untuk bisnes Cuckoo.

Template blog Kak Elly ni, bukan saya yang design. Ini adalah template yang beli dari Etsy. Harga murah dan design yang simple & smart, sesuai untuk bisnes Cuckoo.

Tugas saya hanya untuk edit dan buat susun atur blog supaya nampak lebih kemas.

Terima kasih Kak Elly sebab percayakan saya walaupun saya nih bukan lah otai designer blog.
Setakat design yang simple camni, InshaAllah saya boleh buatkan.


0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa