Teknik Paling Mudah Cuci Rel Sliding Door



Sebelum ni dengar orang guna baking soda/bicarbonate soda sebagai bahan pencuci untuk spring cleaning seluruh rumah.

Konpius. Baking soda? Bahan buat kek tu ke? Boleh cuci rumah?
Mula-mula aku keliru dengan baking powder. Rupanya baking soda tak sama dengan baking powder.

Nak Satay Sedap, Jom Buat Sendiri Dengan Resipi Mudah Ni



Satay ni antara feveret aku jugak la. Kene pulak dengan kuah kacang yang sedap dan kawww, boleh lupa laki kat sebelah. Hahahaha.

Tapi selalunya merata kedai dan restoran aku terjah cari satay yang sedap. Kalau orang tak reti buat, memang tak sedap. Kering jer dan tak juicy. Haaa gituuuu katanya chef. Eyhhh. Kihkihkih.

Prelove Paperdorable Planner 2017


dah tengah tahun, baru nak merasa Planner by Paperdorable nih. memang adorable sangat sama macam nama dia. high quality dah tentu. yang penting, aku dapat harga murah.